Need For Speed Undercover pro iPhone - Recenze

Napsal Cwapik dne 07. May, 2009 v kategorii Hry, Závodní hry

nfsu-release1

Taaaakže včera jsem se vrhnul na testování  Need For Speed Undercover a přiznám se že to bylo celkem skeptické testování, tedy jen z počátku. První závod do kterého vás to hodí vám úkáže krásný kabátek ale moc mě nenadchnul. Prostě další v řade. Po vyskočení z prvního závodu jsem se vrhnul na samotné hraní hry a právě tady se to zlomilo. Našel jsem to v co jsem už ani nevěřil. Need For Speed jak se patří. Až na jednu/dvě věci dokonalost. Doslova skvost mezi závodními hrami pro iPhone. Výtečná, sice místy lacině jednoduchá, ale chytlavá hratelnost s obrovským množstvím doplňků/vychytávej pro ovládání zabalená v doslova dechberoucím „kabátku“ tj grafickém provedení, za které se opravdu EA nebude stydět.  Vše podpořeno dokonalými video s dějem a obrovským množstvím tratí a úkolů. Za 9,99 doláče nám EA naložilo opravu velký kus zábavy.

nfs2

Pokud jste hráli něky hru ze série NFS, nebudete zklamáni. Své, i když iPhonu přizpůsobené standarty tu najdete, množství aut, některé postupně odemykatelné, k zakoupení. Licencované modely mě nadchli, detailně zpracované náledy, klasický povedený tunning nejen designu ale i jízdních vlastností auta nesmí chybět, pro mě je více než dostačující, ale už jsem četl pár prudičů že je to málo…. NENÍ!!.

nfscwcar

Hrou vás provází příběh v podobě videí, doslova brilantně udělané videa a to jak zvukově tak i kvalitou videa. Tohle jsem sice čekal ale ne tak dobré. Velká pochvala. Tracky, které vám hrají při závodění jsou vybrané s pečlivostí a ke hře se hodí, tohle EA pro NFS vždy uměla vybrat. Doslova nechápu jak se tohle vše může vejít do 100MB.

nfscwcar1

Na počátku recenze jsem zmiňoval nějaké drobnosti, které mě příliš nesedli. Jednou z nich je kamera.  Sice jsem si po odehrání 2/3 hry zvykl ale…. pořád mě to nějak neladí. Tohle si musíte odzkoušet. Určitě si zvyknete, ale mě to přišlo zpočátku celkem protivné.

nfscwcar4

Hru ovládáte kombinací doteků a využitím akcelerometru. Zatáčení, nebo lépe udržení auta na silnici je celkem jednoduché, ale o to více jásám z ostatních možností. Nitro ovládáte tažením prstu zespoda nahoru a brzdite pridrzenim prstu kdekoliv. To že to nemusí být na jednotlivém místě je hodně příjemná vlastnost. Tažením prostu od zhora dolu se dostáváte do Slow Morión pohledu, výborná vychytávka když se potřebujete vyhnout. Když chcete  smykovat, stačí an danou stranu trhnou, občas je potřeba opakovaně ale když to přetočíte, auto se refreshne(což je další z věcí co jsme moc nepobral. Proč by auto nemohlo dostat hodiny a vy si z toho normálně vyjet?) Další doplňkové doteky vám pomohou k dalším věcem. O všem se můžete dozvídat v průběhu načítání závodů, je toho opravdu požehnaně.

nfscwcar6

Co jistě nejednoho hráče zajíma, jsou to jen závody nebo je tu něco navíc. Odpověď je jsou to nejen závody, zmíním pár úkol druhů úkolů/tratí. Okruhy, Sprint, útěk před policajtama, ničení několika(5ti) policejních aut, nahánění s protihráčem podobně…

Celkový dojem ze hry mě dosloval donutil dát hře 99% protože EA vypustilo opravdový klenot .

Cena $9,99