Payback - revision

Payback - revision

Skriftlig Cwapik af 29. Januar, 2009 i kategorien Action spil, Spil

Den Payback rovnoceným modstander for GTA? Da der kun en person kan bede et sådant spørgsmål, der allerede er en dag over det lokale skøde / TAPU i dette spil. Lad os få et kig på den tand spil, der bringer noget til iPhone, hvad 12 år siden, før razzle blændende forårsaget utrolige på PC og Playstation.

Jeg vil sandsynligvis nødvendigt sammenligning. Payback er ikke en GTA eller svaret på den første sætning, der er spørgsmålet .... Rovnoceným er, at der ikke er modstander for GTA. Ikke forårsager en sådan humbug. Dette er ikke, at der intet nyt. Det betyder ikke, at tempoet Payback. IPhone er en lignende spil som Payback finde (endnu). Udviklere zabojovali og vycucali mulighed iPhone, hvad det var. Det var nok til? Desværre må jeg sige, at sandsynligvis ikke. Folk, desværre, mind ... og til hvad? Godt GTA přeci.Oproti det er svagere, men igen partiskhed spillet, han er spil til din mobiltelefon!

En masse mennesker din GTA's og opfordrede Payback vyjrádačkou, selvom jeg må indrømme, at det ellers bare gjort GTA, jeg ikke under vykrádačku dog, det var tid til at bestille den stil, at GTA kan fastslås at sige nogen gjorde, én gang. Payback er en stilfuld GTA 1 eller 2, men i nogle 3D design. Sådanne til bagvaskelse at frarøvet stil, gå med brod. Det er som man kunne sige, at COD frarøvet en anden person 1.st handling.

Jeg indrømmer, at når jeg først starte lidt skuffet og transit gennem den første runde, og jeg var på udkig efter, hvad og hvordan. På det første forsøg skuffelse, men anden gang, da jeg allerede vidste, hvad de skal gå, og det er ikke en revolutionerende spil jeg har nydt godt af. På lidt anderledes kontrol jsekm du vant hurtigt og for at være sikker på, at jeg har de første kort zopákl / byen. Spillet styres ved hjælp af accelerometer i kombination med touch kontrol. Retning af omfanget af 360 grader ved hjælp af accelerometer og vise bevægelsen af den bageste / front har du ret to knapper. På venstre side du har to knapper, en til optagelse og en til bestyrelsen og forlade køretøjet (naturligvis stil tyveri ... andet er anført)

Jeg har ikke nogen større kritik af grafik, men kommer til mig jajn men den ene er lidt nedotažené ... .. derfor dvojí.Prvním er hurtigere framerate i scener, men det kan tilgives, der er en hardware-niveau (spillet bruger motoren GP2X med HDR). Den anden ting er titěrnost tegn, hvis du går til fods. Det er næsten přehlídnutelná. Holt Men det er nu og ikke gør noget. Spillet i sig selv er over 200 MB, som er en virkelig stor spil. Det giver også hvad størrelsen er ansvarlig. 11 mapek / byer. Snesevis af køretøjer, våben og en bred vifte af opgaver. Alt dette i en række spil tilstande. Selvfølgelig, men først bør du forsøge med story mode, eller en historie med en dejlig introduktionsvideo

Apple appstore kaldes i spillet som upassende for børn under 12 år gammel. Dette er på grund af vold i spil. Ikke kun skyde, men også folk rozmasakrovat bil. Nr. proste "GTA Style!" Som vi gerne. Tingene er således afskrække mukke. Hvis du har mindst tzrochu tålmodighed, vil du ikke fortryde at investere $ 6,99 (som de fleste læsere kender webstedet, og ingen af njich betalt .... Syčáci dig!)