Doigravanje - recenzije

Doigravanje - recenzije

On Cwapik od 29 Siječanj, 2009 u kategoriji Aktivnost igre, igre

U doigravanje rovnoceným protivnik za GTA? Kao što je netko mogao staviti samo pitanje, već je dan nad Tapu u igrajući ovu igru. Pusti nas da imaju pogled na zub igru, što dovodi u iphonu išta od 12 godina je uzrokovalo nevjerojatne zamazivanje očiju na PC i PlayStation.

Ja ću vjerojatno potrebne usporedbe. Doigravanje nije GTA ili odgovor na prvu rečenicu u kojoj je pitanje .... Rovnoceným je da nema protivnika za GTA. Ne uzrokuju takav hype. Činjenica je da donosi ništa novo. To ne znači da doigravanje tempom. The iPhone igra je slična kao doigravanje pronaći (još). Developers zabojovali i opciju vycucali iPhone što je bilo. Bilo je dosta to? Nažalost, moram reći da mi se ne. Nažalost, ljudi zaborave ... i za što? Ne da je GTA přeci.Oproti je slabiji, ali opet zastaňme igre, on je za reprodukciju na vašem mobilnom telefonu!

Mnogo ljudi je vaš GTA zvati vyjrádačkou doigravanje, iako moram priznati da je to jednostavno napravili GTA inače ne pod vykrádačku, međutim, to je bio put da se o stilu da je GTA mogu se osnivati za reći netko učinio, jednom. Doigravanje je stilski GTA 1 ili 2, ali u nekim 3D dizajn. Takvi na klevetu da je opljačkan stil, idi s Žalac. To je kao da je čovjek rekao da COD pljačkali druge osobe 1.st akciju.

JA priznati da kad sam prvi put pokrenete malo zklamaně i transited kroz prvi krug, a ja bio u potrazi za što i kako. Na prvom pokušaju razočaranje, ali drugi put kad sam već znao što da odem i da se ne radi o igri revolucionarni uživala sam. Na malo drugačiji kontrolu jsekm su navikli brzo i kako bi bili sigurni da je prva karta zopákl / grad. U igri se kontrolira pomoću Akcelerometar, u kombinaciji s touch kontrole. Smjeru opsegu od 360 stupnjeva udáváte koristi Akcelerometar i za pomicanje unatrag / naprijed su pravi dva gumba. Na lijevoj strani imate dva gumba, jedan za gađanje i jedan za smještaj i zapaljen iz vozila (naravno, krađe ... stil je drugačije naznačeno)

JA dont 'imati bilo koji od glavnih kritika grafiku, no, dođi k meni jajn ali jedna je malo nedotažené ... .. zato dvojí.Prvním je brži u framerate scene, ali to se može oprostiti, nalazi se na razini hardvera (igra koristi engine GP2X sa HDR). Druga stvar je titěrnost znakove kad idu pješice. To je gotovo přehlídnutelná. Holt Ali to je sad ništa neuděláme. Igra sama po sebi je više od 200 MB, što je zaista velik igra. Ona također nudi ono veličini je odgovoran. 11 mapek / gradova. Desetaka vozila, oružja i širok raspon zadaća. Sve to u nekoliko načina igre. Naravno, prvo biste trebali probati priču modu, ili priča s lijepom video uvodnih

Apple appstore zove u igri kao neprikladan za djecu ispod 12 godina. To je zbog nasilja u igri. Ne samo gađanje ali i ljudi rozmasakrovat automobilu. Nema besplatno "GTA Style!" Kao što smo željeli. Stvari su na taj način zastrašiti mrzovolja. Ako imate barem tzrochu strpljenju, nećete požaliti investiranje 6,99 $ (poznat i kao većina vjernika čitateljima interneta, tako da nitko ne plaća njich .... Syčáci vas!)