Revanşa - revizuire

Revanşa - revizuire

Scrisă Cwapik din 29 Ianuarie, 2009 în categoria de jocuri de acţiune, Jocuri

De răzbunare rovnoceným adversar pentru GTA? Ca doar cineva ar putea cere o astfel de întrebare, care au deja o zi peste TAPU joacă în acest joc. Să ne aruncăm o privire la dinte joc care aduce ceva de la iPhone, ceea ce 12 de ani în urmă, înainte de Incanta-cauzate incredibil de pe PC şi Playstation.

Eu, probabil, va necesare comparaţie. Răzbunare nu este un GTA sau răspunsul la prima teză de la care este problema .... Rovnoceným este că nu există nici un adversar pentru GTA. Nu provoca o astfel de impostor. Acest lucru nu este faptul că nimic nou. Asta nu înseamnă că ritmul revanşa. La iPhone este un joc similar ca răzbunare găsi (încă). Dezvoltatorii zabojovali şi vycucali opţiune iPhone ce a fost. A fost de ajuns pentru a? Din păcate, trebuie să vă spun că, probabil, nu. Oamenii, din păcate, minte ... si pentru ce? Ei bine de GTA přeci.Oproti este mai slab, dar din nou, de advocacy joc, el este jocul la telefonul mobil!

O mulţime de oameni Dvs. GTA lui şi a cerut revanşa vyjrádačkou, deşi trebuie să recunosc că e altfel doar făcute GTA, nu sub vykrádačku, cu toate acestea, el a fost timp pentru a pentru stilul care a GTA poate fi stabilită de a spune cineva a facut, o singură dată. Revanşa este un stil GTA 1 sau 2, dar în unele 3D design. O astfel de calomnie care jefuit stil, du-te cu urzica. Acest lucru este ca s-ar putea spune că COD jefuit o altă persoană 1.st acţiune.

Recunosc că atunci când voi primul a începe o mică dezamăgit şi tranzitat prin primul tur şi M-am uitat pentru ce şi cum. La prima încercare de dezamagire, dar a doua oară când am deja ştia ce să mă duc şi nu este un revoluţionar de joc m-am bucurat. La un pic diferite de control jsekm ai obisnuit repede şi pentru a fi sigur că am prima harta zopákl / oras. Jocul este controlată utilizând accelerometer în asociere cu touch control. Direcţia în care, în măsura de 360 de grade, folosind accelerometer şi arăta de circulaţie din spate / fata aveţi dreptul de două butoane. În partea stângă aveţi două butoane, una pentru împuşcarea şi unul pentru a cădea de la bord şi a vehiculului (de curs, stilul de furt ... ca este indicat altfel)

N-am nici o critica major de grafica, dar, vii la mine jajn dar o parte este un pic nedotažené ... .., prin urmare, este mai rapid dvojí.Prvním framerate în scene, dar poate fi iertat, există un nivel de hardware (jocul foloseste motorul GP2X cu HDR). Cel de-al doilea lucru este titěrnost caractere dacă mergi pe jos. Este aproape přehlídnutelná. Holt Dar asta e acum, şi nu fac nimic. Jocul în sine este de peste 200 MB, care este un joc foarte mare. Se oferă, de asemenea, ceea ce este responsabil de mărimea. 11 mapek / oraşe. Zeci de vehicule, de arme şi de o gamă largă de activităţi. Toate acestea într-un număr de moduri de joc. Desigur, în primul rând ar trebui să încercaţi povestea mode, sau o poveste cu un frumos introductivă video

Apple appstore numit în joc ca nepotrivit pentru copiii sub 12 ani. Aceasta este, din cauza violenţei în joc. Nu numai tragere, dar şi oameni rozmasakrovat masina. Nu proste "GTA Stil!" Aşa cum ne place. Lucrurile sunt, astfel, la descurajarea grouch. Dacă aveţi cel puţin tzrochu răbdare, nu veţi regreta investesc $ 6,99 (cea mai mare de cititori stiu ca site-ul Web şi nici unul nu a plătit njich .... Syčáci tine!)