Payback - översyn

Payback - översyn

Skriftliga Cwapik av 29 Januari, 2009 i kategorin Actionspel, Spel

The Payback rovnoceným motståndare för GTA? Eftersom det bara är någon kunde ställa en sådan fråga, som redan är en dag över TAPU att spela detta spel. Låt oss ta en titt på tanden spel som ger något till iPhone, det 12 år sedan innan UTE OCH FESTAR orsakade otrolig på PC och Playstation.

Jag kommer förmodligen nödvändigt jämförelse. Payback är inte en GTA eller svaret på den första meningen som är frågan .... Rovnoceným är att det inte finns några motståndare för GTA. Inte leder till ett sådant humbug. Detta är inte så att inget nytt. Det betyder inte att takten Payback. Den iPhone är ett liknande spel som Payback hitta (ännu). Utvecklare zabojovali och vycucali alternativ iPhone vad det var. Det räckte till? Tyvärr måste jag säga att förmodligen inte. Människor tyvärr sinne ... och för vad? Väl GTA přeci.Oproti det är svagare, men den opinionsbildning spelet, han är spel till din mobiltelefon!

Många din GTA och kallas Payback vyjrádačkou, även om jag måste erkänna att det är annars just GTA jag inte under vykrádačku, men det var dags att beställa stil att GTA kan fastställas att säga att någon gjorde en gång. Payback är en elegant GTA 1 eller 2, men i vissa 3D-design. Sådana till förtal som rånade stil, gå med sting. Det är som man skulle säga att COD rånade en annan person 1.st åtgärder.

Jag erkänner att när jag börjar lite besviken och transiterat genom den första omgången och jag letade efter vad och hur. På första försöket besvikelse, men andra gången när jag redan visste vad jag ska gå och det är inte ett revolutionerande spel jag haft. Den lite annorlunda kontroll jsekm du vana snabbt och vara säker på att jag har den första kartan zopákl / stad. Spelet styrs med hjälp av accelerometer i kombination med touch kontroll. Riktningen av omfattningen av 360 grader med hjälp av accelerometer och visa förflyttning av den bakre / framsidan har du rätt två knappar. På vänster sida du har två knappar, en för inspelning och en för att stiga av och ur fordon (naturligtvis stil stöld ... som annat anges)

Jag har ingen större kritik av grafik, men kommer till mig jajn men en är lite nedotažené ... .. därför dvojí.Prvním är snabbare framerate i kulisserna, men det kan förlåtas, det finns en hård nivå (spelet använder motorn GP2X med HDR). Den andra saken är titěrnost tecken om du går till fots. Det är nästan přehlídnutelná. Holt Men det är nu och inte gör någonting. Spelet i sig är över 200 MB som är ett riktigt bra spel. Den erbjuder också vad storleken är ansvarig. 11 mapek / städer. Tiotals fordon, vapen och en lång rad uppgifter. Allt detta i ett antal spellägen. Naturligtvis första du bör prova story mode eller en berättelse med en trevlig inledande video

Apple appstore kallas i spelet som olämplig för barn under 12 år gammal. Detta är på grund av våldet i spelet. Inte bara skytte utan även människor rozmasakrovat bil. Nr proste "GTA Style!" Vad vi gillar. Det är således avskräcka surpuppa. Om du har minst tzrochu tålamod, du kommer inte att ångra investerar $ 6,99 (eftersom de flesta läsare vet webbplatsen och ingen av njich betalas .... Syčáci du!)

iTunes länk

Dela / Spara / Bookmark

Rate: