Payback - herziening

Payback - herziening

Schriftelijke Cwapik van 29 Januari, 2009 in de categorie Actie spelletjes, games

De Payback rovnoceným tegenstander voor GTA? Omdat alleen iemand kan vragen een vraag, die al een dag over de Tapu in spelen dit spel. Laten we eens kijken naar de tand spel dat brengt iets op de iPhone, wat 12 jaar geleden voor het braspartij veroorzaakt ongelooflijk op de PC en Playstation.

Ik zal waarschijnlijk noodzakelijk vergelijking. Payback is geen GTA of het antwoord op de eerste zin van dat is de vraag .... Rovnoceným is dat er geen tegenstander voor de GTA. Niet leidt tot een dergelijke humbug. Dit is niet dat er niets nieuw. Dat betekent niet dat het tempo Payback. De iPhone is een soortgelijk spel als Payback vinden (nog) niet. Ontwikkelaars zabojovali en vycucali optie iPhone wat het was. Het was genoeg voor? Helaas, ik moet zeggen dat waarschijnlijk niet. Mensen, helaas, geest ... en voor wat? Wel, de GTA přeci.Oproti is zwakker, maar nogmaals het pleidooi spel, hij is game op je mobiele telefoon!

Veel mensen je GTA's en de naam Payback vyjrádačkou, hoewel ik moet toegeven dat het anders net GTA, ik ben niet onder vykrádačku, echter, werd het tijd om de stijl die de GTA kan worden vastgesteld om te zeggen dat iemand dat deed, een keer. Payback is een stijlvol GTA 1 of 2, maar in sommige 3D-ontwerp. Zodanig aan de laster die beroofd stijl, ga met de angel. Dit is als men zou zeggen dat COD beroofd een andere persoon 1.st actie.

Ik moet toegeven dat toen ik voor het eerst beginnen met een beetje teleurgesteld en doorreis door de eerste ronde en ik was op zoek naar wat en hoe. Op de eerste poging teleurstelling, maar de tweede keer toen ik al wist wat te gaan en het is niet een revolutionair spel dat ik genoten. Op een beetje anders dan anders controle jsekm u gewend snel en om zeker te zijn heb ik de eerste kaart zopákl / stad. Het spel is gecontroleerd met behulp van de versnellingsmeter in combinatie met touch controle. De richting van de omvang van 360 graden met behulp versnellingsmeter en tonen de beweging van de achter / voor u het recht hebben twee knoppen. Aan de linkerkant heb je twee knoppen, een voor opname en een voor de raad van bestuur en uitstappen uit het voertuig (natuurlijk, stijl diefstal ... anders aangegeven)

Ik heb geen grote kritiek op de graphics, maar, kom naar me jajn maar is een beetje nedotažené ... .. dus dvojí.Prvním is sneller framerate scènes, maar het kan worden vergeven, is er een hardware-niveau (het spel maakt gebruik van de motor GP2X met HDR). Het tweede ding is titěrnost tekens als je te voet. Het is bijna přehlídnutelná. Holt Maar is dit nu te doen en niets. Het spel zelf is meer dan 200 MB is echt een geweldig spel. Het biedt ook wat de omvang is verantwoordelijk. 11 mapek / steden. Tientallen voertuigen, wapens en een breed scala van taken. Dit alles in een aantal spelmodi. Natuurlijk, eerst moet je proberen het verhaal-modus, of een verhaal met een mooie inleidende video

Apple appstore genoemd in het spel als ongeschikt voor kinderen onder de 12 jaar oud. Dit is vanwege het geweld in het spel. Niet alleen schieten, maar ook mensen rozmasakrovat auto. Nr. proste "GTA Style!" Als we willen. Dingen zijn dus afschrikken mopperen. Als er ten minste tzrochu geduld, je zult niet teleurgesteld investeert $ 6,99 (zoals de meeste lezers kennen de website en geen van njich betaald .... Syčáci u!)

Delen / Opslaan / Bookmark

Prijs:
hlasujtehlasujte (score 1 beoordeling, 1 stemmen)