Payback - vurderinger

Payback - vurderinger

Han Cwapik av 29 Januar, 2009 i kategorien Action spill, spill

The Payback rovnoceným motstander for GTA? Som bare noen kunne sette et spørsmål allerede en dag i løpet av den lokale skjøtekontoret på å spille dette spillet. La oss ta en titt på tann spillet, som fører til iphonu alt fra 12 år siden har forårsaket utrolig razzle-blende på PC og PlayStation.

Jeg vil trolig nødvendig sammenligning. Payback ikke GTA eller svaret på det første punktum som er spørsmålet .... Rovnoceným er at det er ingen motstander for GTA. Ikke forårsaker en slik sprøyte. Det er et faktum at bringer ikke noe nytt. Det betyr ikke at Payback tempo. IPhone er et liknende spill som PayBack finne (ennå). Utviklere zabojovali og vycucali alternativet iPhone hva det var. Det var nok til? Dessverre må jeg si at jeg tror ikke det. Dessverre folk glemmer ... og for hva? Nei til GTA přeci.Oproti det er svakere, men igjen zastaňme spill, han er til å spille på din mobiltelefon!

Mange din GTA kalles en Payback vyjrádačkou, men jeg må innrømme at det er bare gjort GTA ellers ikke under vykrádačku, men det var på tide at stil at GTA kan etableres for å si noen gjorde en gang. Payback er en stilig GTA 1 eller 2, men i enkelte 3D design. Slike til bakvaskelse som ranet stil, går med brodd. Det er som om man sier at COD ranet en annen person 1.Runde handling.

Jeg innrømmer at når jeg først starte litt zklamaně og transited gjennom den første runden, og jeg var på jakt etter hva og hvordan. På første forsøk skuffelse, men den gang da jeg allerede visste hva jeg skal gå og at dette ikke er en revolusjonerende spillet jeg likte. På litt forskjellig kontroll jsekm har vant raskt og å være sikker på at jeg var den første kart zopákl / byen. Spillet styres ved hjelp av Akselerometer i kombinasjon med touch-kontroll. Retning av omfanget av 360 grader udáváte bruker Akselerometer og til å flytte bakover / fremover er rett to knapper. På venstre side har du to knapper, en for fotografering og en for styret og alight fra kjøretøyet (selvfølgelig stil tyveri ... annet er angitt)

Jeg har ingen stor kritikk av grafikk, men komme til meg jajn men er litt nedotažené ... .. derfor dvojí.Prvním er raskere i bildefrekvens scener, men den kan bli tilgitt, det er en hardware-nivå (spillet bruker motoren GP2X med HDR). Den andre tingen er titěrnost tegn når du går til fots. Det er nesten přehlídnutelná. Holt Men dette er nå ingenting neuděláme. Spillet i seg selv er mer enn 200 MB, som er et virkelig bra spill. Det tilbyr også hva størrelsen er ansvarlig. 11 mapek / byer. Dusinvis av kjøretøy, våpen og en rekke oppgaver. Alt dette i en rekke spill moduser. Selvfølgelig første du bør prøve historien, eller en historie med en fin innledende video

Apple appstore heter i spillet som upassende for barn under 12 år. Dette er på grunn av volden i spillet. Ikke bare å skyte, men også mennesker rozmasakrovat bil. Ingen proste «GTA Style!" Som vi liker. Ting er dermed avskrekke grouch. Hvis du har minst tzrochu tålmodighet, vil du ikke angre investere $ 6,99 (kjent som den mest trofaste lesere på Internett, slik at ingen betalt njich .... Syčáci deg!)